FAQ
Bekijk hier de veelgestelde vragen
Ga naar mijn.bsl.nl en log in met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord dat je voor StudySuite gebruikt.
Heb je een licentie of een boek met activatiecode aangeschaft? Dan kun je inloggen op mijn.bsl.nl
Bestel je een licentie of een boek met activatiecode via de BSL shop, dan krijg je direct toegang tot je account. Let op! Je account wordt pas actief nadat je de activatiecode in de bevestigingsmail of uit het boek hebt geactiveerd. Wil je de code activeren? Ga naar www.bsl.nl/activatie
Heb je de juiste combinatie van e-mailadres en wachtwoord gebruikt? Je dient het e-mailadres te gebruiken dat je bij de activatie van de licentie hebt opgegeven. Weet je niet meer welk e-mailadres dit is, neemt dan contact met ons op.
Onze technische helpdesk staat je graag te woord via e-mail onlineklantenservice@bsl.nl of telefonisch (op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur) via 030 638 3735.
Op het inlogscherm kun je gebruik maken van de knop “wachtwoord vergeten” om een nieuwe wachtwoord aan te maken. Je ontvangt vervolgens een e-mailbericht. Het nieuwe wachtwoord wordt pas actief nadat je de activatielink in deze mail hebt aangeklikt. Inlog kwijt of andere vragen? Onze technische helpdesk helpt je graag via e-mail onlineklantenservice@bsl.nl of telefonisch (op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur) via 030 638 3735
Samenvattingen kun je eenvoudig downloaden via je profielpagina op StudySuite. Doe dit voor 16 december 2024. Na deze datum is het niet meer mogelijk om je samenvattingen te downloaden.
Staat je vraag er niet tussen?
Onze klantenservice helpt je graag verder. Je kunt ons elke werkdag bereiken tussen 8.30 en 17.00 uur.
Stuur je ons liever een mailtje? Stel je vraag via dit formulier.
Meer info voor onderwijsinstellingen
Wil je meer informatie of advies? Leg je vraag voor aan onze leermiddelenadviseur: